Kuvagalleria

15v. juhlat 27.8.2016 Wanha klubi, kuvagalleria

Yhtäkylää kirjan julkaisutilaisuus

Valokuvanäyttelyn avaus tilaisuus 13.2.2017.

Lasten tapahtuma Kellokalliolla 26.8.2017.

Sateen saattelema, vaan ei kastelema lasten tapahtuma Kellokalliolla. Marjo Örn laulatti lapsia ja tikkupullaa paistettiin. Mitä tää lämmin henkinen tapahtuma olisi ollutkaan ilman yläkerran pelottelua. Kiitos teille yllättävän monelle, jotka uskaltauduitte mukaan. Näitä koko perheen juttuja yritetään tehdä lisää. Jos olis halukkaita, voitais vaikka syyslomalla lähteä uimaan, joko Aalto Alvariin tai Peurunkaan. Kommentoikaa, oisko kiinnostusta. Kuten monesti on sanottu nää tapahtumat on kaikille kiinnostuneille, joten aktiivisesti kommentteja yli veteen piirrettyjen rajojen. Nää järjestelyt ois niin helppoo kun tietäis, mitä te tahdotte. Nää kuvat on kuvannut Asta ja Aino varjoranta.

Talkoot Kellokalliolla 12.6.2018.

Hyvin oli talkooporukkaa Kellokallion siivouksessa. Kiitos kaikille mukana olosta. Teitte paljon yhteiseen

Samassa tilaisuudessa Aimo mäkinen luovutti sihteerin tehtävät Jorma Laaksoselle. Aimolle kiitos yi 15vuoden sihteerin työstä.

Kellokallio 16.8.2018.

Kellokallio on suosittu paikka ja sen ovat löytäneet useat eri tahot. Tänään siellä vieraili linja-autollinen Hallin Emppisläisiä. Asukasyhdistys järjesti heille kahvituksen, Hannu Ahlstedt oli kertomassa Kellokallion historiaa ja Marjo Örn Laulatti. Kovin olivat tyytyväisiä päiväänsä.

Lauantaina 17.11.2018 katosi taivaantuuliin osa Asemamäen ympäristön historiaa. Jämsän VPK ja muut lähialueen palokunnat harjoittelivat savusukellusta ja sammutustekniikoita polttamalla 5 kpl vanhoja VR:n asuin - ja varastotiloja.

Kellokallion Elomarkkinat 7.9.2019